אז מי אני?

אני סימונה רוז סימן טוב, נשואה לגיא, אמא לארייה וארבל – שהם ההשראה שלי לכל זה. יש לי תואר ראשון ביעוץ חינוכי ותיאטרון קהילתי, אני מטפלת בפסיכודרמה ו- NLP, ומדריכת הורים בגישת אדלר. אני עובדת כתרפיסטית במשרד החינוך מעל עשור ובשנת 2009 הקמתי את תיאטרון "התיאטרוז", תיאטרון סיפור לגיל הרך, בו הילדים הם השחקנים הראשיים בהצגה.
כשאת כל העשייה שלי מלווה האמונה, שלתיאטרון, המשחק, תרומה אדירה להתפתחות הרגשית של הילדים.
במשך שנים חילקתי את השבוע שלי לשני חלקים. חלק מהשבוע הוקדש לטיפול רגשי בילדים, והחצי השני להעברת חוגי תיאטרון (והכשרת שחקניות שעבדו לצידי). מה שמשותף לשניהם היה המפגש עם הילדים והכלים מעולם הדרמה והתיאטרון.
עם השנים בעבודה המשלבת הזאת זכיתי ללמוד. כמטפלת למדתי את נפשם של הילדים, את הצורך לפרוק את הרגשות שעולים ממפגש עם החיים עצמם ומה שבניהם. בחוגי התיאטרון זכיתי לראות את ההשתוקקות, את האור אשר נדלק בעיניהם כשהם פוגשים את המשחק, את המרחב שבין המציאות לבין עולם הדמיון העשיר שלהם, ואת העושר הפנימי שמחפש במה. כמדריכת הורים וכאמא, פגשתי את הצורך בכלים כלים ועוד כלים, כדי לספק לילדים, את האדמה הפורייה ביותר כדי לצמוח עליה.

ואז, הקמתי את בכאילו, כדי לאחד את הכל יחד.

בכאילו נועד כדי לאפשר להם לעשות את מה שהם הכי אוהבים, במקום הבטוח שלהם, ודרכו לבטא את עולמם הפנימי, וגם להתאמן וללמוד עוד על החיים.
בכאילו מאפשר להם לראות שהם יכולים לעשות את זה בקלות, ולנו ההורים לתת להם את הבמה שהם זקוקים לה.

גלילה למעלה